-
Moblog indlæg 24/9-2004
0
Siemens skal foretage installation og test af togene på værkstedet, hvorefter de første prøvekørsler vil finde sted fra ca. 11. august og 4 uger frem. Her skal man teste HKT anlægget ved kørsler omkring Htå. Efterfølgende finder typegodkendelse sted hos Trafikstyrelsen, og endelig omkring 1. december vil der blive egentlige testkørsler på hele S-bane nettet.
Tags: hkt, høje, s-tog, se, siemens, tåstrup, trafikstyrelsen


