DSBs gamle lyntog, i daglig tale kaldet Sølvpilen, er kommet på skinnerne igen. Her ved afgang fra Odense i mod Tommerup lørdag d. 15. april 2006.
Navn (required)
Mail (will not be published) (required)
Websted
Δ